Betaalsysteem

Heel het betaalsysteem is blijkbaar veranderd. Iemand een idee hoe het nu werkt. Krijg het alvast niet in orde.

Gebruik je paypal? Dan is het nog gewoon hetzelfde. Verder heb ik echt geen idee.

Hallo Marvel,

Bij een bestelhoeveelheid van 50 credits zijn er 5 mogelijkheden. Als je echter meer besteld (100 credits of meer) komen er een aantal opties bij, namelijk creditcard en PayPal. Die laatste 2 zijn waarschijnlijk de meest interessante mogelijkheden om te betalen, vooral PayPal omdat daar tegenwoordig ook normale bankrekeningen aan gekoppelt kunnen worden (en zij dan per machtiging het gewenste bedrag kunnen afboeken).

Mocht dit alsnog niet verder helpen, laat dan even weten op welke manier je tot nu toe had betaald en waarop je nu wilt betalen, dan kan ik proberen wat meer informatie te achterhalen.

edit: ik zag dat je uit Belgie bent, dus bovenstaande heeft betrekking op jou situatie.

Heb gevonden wat het probleem was. Normaal druk ik nooit op het logo. Enkele malen gedaan vandaag waarop ik steeds op een reclamesite kwam van de betalingsinstellingen. Dus onder het logo drukken en ik kwam op de normale procedure.

Alvast bedankt.

Ah kijk, de oplossing was nog eenvoudiger dan ik dacht.