Aangezien ik nieuw ben en dus nog niet goed weet hoe de game in elkaar zit, bij deze even een vraagje.
Als ik een kist toe wil wijzen aan en vlucht, dan krijg ik te maken met het probleem van geluidsrestricties, maar hoe krijg ik dat op een vinkje i.p.v. een kruisje?
Daarvoor zul je een kist moeten kopen/leasen die voldoet aan de eisen van de betreffende luchthaven (in bijna heel europa zal dat klasse 2 zijn). Welke klasse een kist onder valt zie je op de informatie pagina bij de fabrikant. Welke beperkingen de luchthaven heeft zie je op de informatie pagina voor de betreffende luchthaven.
Het is dus helaas niet mogelijk om een bepaald vliegtuig achteraf geschikt te maken om naar een luchthaven met een strengere beperking te vliegen.
Jammer, want het is een erg leuk spel. Met 1 airline kost dat 4 credits per dag, ofwel 12 cent. Als je dat op een maand uittelt komt je op nog niet eens 4 euro uit. Is natuurlijk voor eenieder zelf te bepalen of hij/zij het wel doet, maar persoonlijk vind ik dat geen hoge prijs. Een XBox Live abbonement kost bijvoorbeeld al veel meer dan dat. Daarbij is AirlineSim toch wel de beste in zijn klasse, wat ook steeds weer door gebruikers hier gezegd wordt die andere, vergelijkbare spellen/simulators hebben uitgeprobeerd, en steeds weer hier terug komen.
Maar zoals gezegd, de keuze is uiteraard aan jou. Maar ik zou ook zeggen, kijk het eerst eens een weekje of 2 aan, zo lang je trial account loopt. Kost je, behalve de tijd die je investeerd in het opzetten van je airline, uiteindelijk niets.