Krijg geen cargo

Hallo allemaal,

Ben al enkele weken bezig met deze sim in de Belriot II wereld
Heb sinds 2 dagen een 2de A321-200 Standard in mijn vloot.
Maar bij deze laatste krijg ik geen cargo te zien, bij de andere wel.
Is zowel op de heen als terugvlucht

Heb ik iets verkeerds gedaan?
Hij word ook niet vermeld op het scherm

Service Class staat aangevinkt

Alvast bedankt voor jullie reactie

PS. Kan geen afbeelding uploaden, ben een nieuwe gebruiker :frowning:

Welkom op het forum!

Geen cargo te zien als in de cargo kolom staan 2 streepjes?

Als dat het geval is, heeft het waarschijnlijk te maken met de range van het toestel vs de afstand van de vlucht of de lengte van de runway is een limiterende factor.

Kijk eens op de info pagina van het vliegtuig en zoek dan naar zowel de range (actieradius als je hem op Nederlands hebt staan) als de beide ground rolls (rolafstanden). Vergelijk dan de vluchtafstand en de runway lengtes op beide airports met de waarden op de info pagina.

Valt de vluchtafstand tussen de twee range waardes, dan heb je daar te maken met het feit dat je minder lading mee kan nemen en dan wordt eerst de cargo minder. Het zelfde geldt als een van de ground rolls tussen de twee waardes valt.

Daarnaast kan je ook in de performance check tool (prestatieberekeningstool) kijken hoeveel procent van je totale lading je mee kan nemen op die vlucht, door de beide IATA airport codes in te vullen.

Mocht er alleen 0/xx staan, wacht dan even tot de demand calculation van de airports is geweest en kijk of er dan wat veranderd is.

Laat maar weten of je hier wat aan hebt.

Hey Jelle,

Bedankt voor het antwoord.

Het gaat hier over een vlucht van LAX naar SJU met een A321-200.

Maar zoals je zegt, actieradius is tussen de 3700 en 6630 km en de vlucht is 5430 km.

Het zou dan beter zijn om die route te annuleren en eentje te zoeken die minder dan 3700 km lang is om meer profijt te maken.

Je kan best een route nemen die wat langer is dan 3700 km, de afstand vanaf waar er cargo in mindering wordt gebracht hangt ook af van de seating configuration, als je minder passagiers mee neemt en het vrachtruim zit helemaal vol, hoef je dus niet per se al aan de maximale payload limiet te zitten.

Stel dat je seating configuration en volle cargo zorgt dat je een maximale payload van 23 ton hebt, dat kom je zelfs over de 4,000 km heen.
image

Maar uiteindelijk is het met sommige dingen toch een beetje experimenteren, wat ik zelf een van de mooie dingen aan AS vind.

Ok bedankt voor de duidelijke info

He, Sabke,

zou je het leuk vinden om een prived game te willen joinen.