Ktoś tu jeszcze w ogóle gra?

Hej jak w temacie.

Jeśli tak to gdzie?

I czy są tu jacyś friendly czy wszyscy strzelają od razu w plecy? :)

:)

Siemano!

Ja gram, ale pòki co jestem początkujący. Mógłbyś mi powiedziec, jak brać kredyt?

Brać? To trzeba kupować, niestety :)

@Newbie mógłbyś mi powiedzieć jak "kupić" taki kredyt?

jak się zalogujesz to masz zakładke

No account yet?

Then simply sign up for free and start playing!

Klikasz Sign up now

Następnie "BUY CREDITS"

Ustalasz Państwo, ilośc kredytów jakie chcesz kupić, rodzaj płatności, bank, itd.

pzdr

rrom

Chodziło mi o inne kredyty. O kredyty w grze, na walutę w grze. Takie, dzieki którym będę mógł kupic samoloty. Nie jestem na tyle głupi, zebym nie wiedział jak kupic takie “Credity” :wink:

W zakładce "Management" ----> "Corporate finance". Żeby dostać kredyt trzeba mieć pewną ilość kapitału w postaci nieruchomości (terminale) i wyposażenia samolotów - chyba 20 mil AS$ ale nie pamiętam. Kwota dostępnego kredytu na początku jest znikoma, tak naprawdę będziesz mógł go wziąć dopiero, gdy przestaniesz go bardzo potrzebować.

Wielkie dzięki! To szkoda, że tak to zrobili. No cóż, pozostało mi się tylko rozwijać. Grasz aktualnie na jakimś świecie?

Odkopuje forum, czy jacyś gracze albo chętni na serwer Croydon?

Złoty szpadel dla Ciebie za odkopanie forum. Ja aktualnie gram na hoover. Trochę wkurza mnie wyłączona giełda akcji, ale hoover to jedyny serwer na którym toczy się życie. Croydon świeci pustkami :V

A mógłbyś udzielić kilku rad jak zacząć żeby nie splajtować

Ja gram na ellikonie :)

Dobra, pytanie. Dzień po starcie działalności firmy, loty regionalne są przepełnione w jedną stronę, a w drugą puściutkie. Z kolei loty zagraniczne mają małe wypełnienie, ok 20 %, i jeden nagle ma 100%. Wszystko to bardzo podejrzane, help. Czy gra mogła się zbugować, czy ja nie rozumiem jakichś mechanizmów?

A możesz podać konkretny przykład?