Nieuwe wereld

Waneer komt er weer een nieuwe wereld want nu zitten ze wel allemaal vol bij de goede vliegvelden,mof de werelden resetten. Kan iemand mij dat vertellen

 
Er bestaan tal van mogelijkheden op alle worlds.Of Natuurlijk, als je wilt beginnen bij LHR, FRA of JFK, zal er geen ruimte zijn. Maar deze simulatie is gebaseerd op het aansluiten van het verkeer, en eventuele 5-6-7 bar luchthaven is goed voor dat, en je zal veel van hen vinden op alle werelden. Ook zijn er vele middelgrote en zelfs grotere landen die vrijwel leeg. Landen als Venezuela en Peru, en Egypte, en Antalya-Turkije, en  zijn vaak leeg, ook al hebben ze een goede vraag en een vrij grote luchtvaartmaatschappij kan worden ontwikkeld. USA heeft een veel ruimte in bijna alle spelwerelden (behalve Parels en Nicosia). Zelfs in voller landen, kan een basis luchthaven van 8 of zelfs 9 bars te vinden met veel vrije ruimte, en ik hebben onlangs aangetoond een 10-bar gratis airport op Nicosia op Duitse forums. Dus je moet gewoon wat tijd doorbrengen op zoek naar uw luchthaven. Kijk voor het deel van de wereld je bekend bent, en selecteer een behoorlijke omvang luchthaven (6-7 bars is uitstekend) en ga vanaf daar.

There exist plenty of opportunities on all the worlds.Of course, if you want to start at LHR, FRA or JFK, there will not be any space. But this simulation is based on connecting traffic, and any 5-6-7 bar airport is good for that, and you will find plenty of them on all the worlds. Also, there are many medium and even larger countries that are virtually empty. Countries like Venezuela and Peru, and Egypt, and Antalya-Turkey are frequently empty, even though they have good demand and quite a large airline can be developed. USA has a lots of space in almost all gameworlds (with the exception of Pearls and Nicosia). Even in fuller countries, a base airport of 8 or even 9 bars can be found with lots of free space, and I have recently shown a 10-bar free airport on Nicosia on German forums. So you just have to spend some time looking for your airport. Look for the part of world you are familiar with, and select a decent size airport (6-7 bars is excellent) and go from there.

Thanks ik zit nu op antalya met sky fly en het gaat goed