Request for Interlining

[size="2"]Fly Me is a rapidly growing airline based in Mumbai. We currently own 2 aircraft (Q400b,atr 72)and are on the verge of leasing 2 B757s to expand are already successful domestic and Asian routes into europe. This is where i find my airline would useful to an interlining partner by allowing the opportunity of connections to Asia and America from europe.[/size]

[size="2"][/size]

[size="2"]Our Goals[/size]

[size="2"][/size]

[size="2"]·[/size] [size="2"]To be the in the top 10 of carriers based in Mumbai[/size]

[size="2"]·[/size] [size="2"]To be in the top 20 of airlines in india[/size]

[size="2"]·[/size] [size="2"]To provide a thorough domestic and international service by creating many connections and providing many routes.[/size]

[size="2"][/size]

[size="2"][/size]

[size="2"][/size]

[size="2"][/size]

[size="2"]So if any airline is interested please do not hesitate to send an interlining request to Fly Me or reply n on this thread [/size]

[size="2"][/size]

[size="2"]Sorry if my German is bad as I used Google translate

Fly Me ist eine schnell wachsende Fluggesellschaft mit Sitz in Mumbai. Wir besitzen derzeit 2 Flugzeuge (Q400b, ATR 72) und sind am Rande des Leasing-2 B757s zu erweitern sind bereits erfolgreich in-und Asien-Strecken in Europa. Dies ist, wo ich meine Fluggesellschaft sinnvoll, eine Einlage Partner, indem sie die Möglichkeit, Verbindungen zu Asien und Amerika aus Europa zu finden. Unsere Ziele-Um die in den Top 10 der Träger mit Sitz in Mumbai sein, um in den Top 20 der Fluggesellschaften in Indien sein, um eine gründliche nationale und internationale Service, indem viele Verbindungen und bietet viele Routen zu bieten. Also, wenn eine Fluggesellschaft interessiert zögern Sie bitte nicht auf eine Einlage Anfrage an Me Fly oder Antwort auf diesen Beitrag senden. Sorry, wenn mein Deutsch ist schlecht, wie benutzte ich Google übersetzen

[/size]