Ok guys. Sorry for this...same fucking shit as last week.
Since we are too stupid to configure our servers in a way that's right for our game, we have to go through the same dumb procedure as last monday. I'll keep you posted on the status here.
Compared to last Monday, the situation is somewhat worse because Meigs and Croydon are also directly affected (and not just by the other game worlds pulling them down).
All servers are back to normal. Sorry that this has happend again. Unfortunately it is kind of trial-and-error to figure out which settings work and which ones don't. We'll continue to work on a solution for this issue of course.
Sorry aber wird sowas nur auf English geschrieben ?? Kaitak laeuft nun ??? Kommt immer noch keine Einnahmen ...
Weil ich in einer Stresssituation wie dieser nicht auch noch übersetzen will. Und die wichtigsten Informationen bekommt man in so einem Fall auch mit geringen Englisch-Kenntnissen bzw. mit Google Translate o.ä. raus.
Die Einnahmen sollte mittlerweile wieder ganz normal laufen, auch rückwirkend. Tun sie m.W. auch.
nach meiner statistik fehlen mir die einnahmen für die zeit des serverausfalls (vom mo 18.03.13). alle ausgaben wurden soweit richtig abgezogen. ich möchte euch bitten, dass zu prüfen.
Nein, das kann nicht vorkommen, es wird chronologisch abgerechnet, wenn die Ausgaben für einen Flug abgerechnet werden, werden auch zeitgleich die Einnahmen abgerechnet.